Представянето на изложба е много повече от наемане на изложбена площ. Привлечете допълнително внимание към Вашата компания чрез разнообразните и гъвкави възможности за реклама, които предлагаме.
Рекламни материали
Участието в изложения е мощен маркетингов инструмент за бизнеса. Това е най-добрата възможност за компаниите от цял свят да представят своя брандинг, да осъществят преки бизнес контакти, да осигурят изключителни продажби, както и възможност да проучат и изследват пазари. Ако искате да подсилите участието си и да излъчите специфично послание, изпратете лична покана до всички Ваши потенциални клиенти, които бихте искали да видите на щанда си.
Банер генератор
Банер генераторът предлага възможност за ваш индивидуален брандинг като участник в изложението. Създайте собствен банер и поканете потенциални клиенти на щанда си.
Рекламни услуги
Защо е важна рекламата?
Защото рекламата е най-прекия път за комуникация с клиентите!
Добрата реклама е основен инструмент за запазване и насърчаване на всеки един бизнес. Без значение от размера и мащаба на бизнеса, рекламата задължително трябва да бъде показана на широката общественост, за да може успешно да изградите своите имидж и бранд. Чрез нея, бъдещите Ви клиенти ще могат да се запознаят по-обстойно с предлаганите от Вас продукти и услуги, а също така и да направят сравнение със сходни продукти, което ще Ви осигури възможността да се конкурирате с други бизнеси, в същата сфера на дейност. Рекламата е изключително важен маркетингов елемент, дори и в най-силните икономически течения, които осъществяват постоянна връзка с клиентите.
За контакт:
Валери Рафаилов
Имейл: vrafailov@iec.bg
Телефон: + 359 (2) 9655 261
Каталог и указателна карта
Участието в онлайн каталога е включено в регистрационната Ви такса. За всеки изложител се публикува търговска марка, контактна информация и кратко представяне дейността на фирмата.
Указателната карта представлява схема на изложбените зали и списък на изложителите, които се предоставят безплатно на всеки посетител. Възползвайте се от рекламните възможности на указателната карта и привлечете вниманието на посетителите към вашия щанд с рекламно каре или с отпечатване на търговската ви марка върху вашия щанд на схемата на изложбените зали.